Pomoc zdalna dla komputerów
Usługi > Pomoc techniczna
Ta strona służy użytkownikom, którzy oczekują pomocy w konfiguracji ich komputerów.
Jesteśmy w stanie pomóc zdalnie (jeśli komputer działa) i skonfigurować / zmienić / naprawić jego ustawienia tak, aby możliwe było jego prawidłowe działanie.
Nasz pracownik łączy się z komputerem klienta za pomocą zainstalowanej z tej strony aplikacji TeamViewer, w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu.
Wystarczy w tym celu:
- Kliknąć na logo programu TeamViewer dla wskazanej przez obsługę techniczną aplikacji,
- Zaakceptować pobieranie pliku poprzez wybranie "Zapisz plik" w okienku pobierania,
- Wskazać folder docelowy, gdy pokaże się okno zapisu pliku (zwykle Pulpit),
- Uruchomić aplikację klikając dwukrotnie ikonę TeamViewer,
- Podać obsłudze technicznej ID aplikacji oraz hasło,
- Obserwować działania obsługi technicznej patrząc na ekran swojego komputera.
Plik zdalnej pomocy (pierwszy z lewej) NIE INSTALUJE SIĘ na komputerze klienta.
Wystarczy go uruchomić i działa!