Serwis systemów telekomunikacyjnych
Usługi > Opieka serwisowa
Stosownie do warunków Umowy serwisowej firma przejmuje na siebie zobowiązania serwisowe, w zakres których wchodzi:
- Naprawa / wymiana uszkodzonego podzespołu
- Dostawa i montaż podzespołów zastępczych na czas naprawy
- Ponowna instalacja systemu operacyjnego w przypadku uszkodzenia nośnika głównego (dysk twardy / moduł Flash)
- Przywrócenie ustawień systemu z kopii konfiguracji
- Ustalony czas reakcji oraz czas naprawy podzespołów
- Testy systemu po naprawie.
Firma realizuje serwis sprzętu ŁĄCZNIE z zawartą umową administracji systemem telekomunikacyjnym.
Nie świadczymy serwisu dla osób prywatnych oraz zleceń jednorazowych.
Proponujemy zwykle do wyboru kilka wariantów zakresu serwisu systemów telekomunikacyjnych:
- najprostsze i najtańsze (z 24 godzinnym czasem reakcji w dni robocze w uzgodnionych godzinach pracy, bez gwarancji części zamiennych na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
- dla klientów końcowych (24 godzinny czas reakcji w dni robocze w godzinach pracy firmy, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
- dla klientów komercyjnych (ustalony czas reakcji w dni robocze, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
- dla klientów wymagających (ustalone czasy reakcji, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy wliczony w cenę usługi)